Bakalie a nasze zdrowie

10 Mar

Bakalie a nasze zdrowie

Choć bakalie są obecne na polskich stołach od wieków, to ich właściwości zdrowotne i bogactwo korzystnych dla naszego organizmu mikroskładników, to wiedza którą mamy stosunkowo od niedawna.

Bakalie wspomagają pracę serca, opóźniają ogólne starzenie organizmu i są rozwiązaniem wielu kobiecych problemów. Dlatego powinniśmy korzystać z ich bogactwa.

Bakalie możemy współcześnie dostać praktycznie wszędzie

Znajdziemy je na osiedlowym bazarku, sklepie, a kiedy chcemy je kupić taniej bez wychodzenia z domu, to odwiedzić możemy sklep internetowy z bakaliami. Najbardziej znane są oczywiście orzechy. Wspomagają one wydatnie ogólne działanie układu sercowo naczyniowego i powodują rozszerzanie naczyń krwionośnych. Tym samym mają bardzo pozytywny wpływ na prace serca. Zapobiegają ponadto przyklejaniu się złogów do ścian naczyń i przeciwdziałają nadmiernej krzepliwości krwi. Dodatkowo znajdziemy w nich witaminy z grupy E, potas, żelazo, cynk, magnez, wapń oraz kwas foliowy. Najwięcej substancji korzystnych dla funkcjonowania naszego organizmu posiadają pistacje, orzechy brazylijskie oraz nerkowce.

Więcej na https://ebakalland.pl/edukacja.html

Korzystne z punktu widzenia zdrowotności jest także spożywanie migdałów

Zawierają one bardzo wiele antyoksydantów i chronią nas przed rozwojem nowotworów. Obniżają też poziom homocysteiny we krwi, dzięki czemu mniej jesteśmy narażeni na występowanie miażdżycy. Wyrównują także niedobory witamin z grupy B i E. Jeśli cierpimy z powodu choroby wrzodowej żołądka, to idealnym rozwiązaniem będą dla nas figi. To cenne źródło wapnia, żelaza, cynku oraz magnezu i błonnika. Nie tylko odtruwają organizm i wpływają pozytywnie na przemianę materii, ale też są korzystne dla funkcjonowania układu hormonalnego.

Dla kobiet szczególnie wskazane są morele. Zwłaszcza w przypadku tych pań, które cierpią z powodu zbyt obfitych miesiączek lub stwierdzono u nich anemie. Dostarczają do organizmu zwłaszcza beta-karoten oraz żelazo. W ich składzie znajduję się też potas, który wpływa bardzo pozytywnie na ciśnienie krwi oraz wapń.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *